Szkolenia
Na każdym etapie szkolenia, w atmosferze otwartości i wzajemnego szacunku, wspieram moich Klientów w budowaniu pewności siebie, poprzez zgłębianie znajomości zasad
etykiety i dobrych manier.
Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem ułatwiam życie moim Klientom, pomagając im,
stać się lepszą wersją siebie.
Przekonasz się, że Pojęcie o tym, jak należy się odpowiednio zachować w wymagających sytuacjach towarzyskich i zawodowych sprawia, że czujemy się swobodnie i pewnie.
Znając te zasady będziesz w stanie skupić się na interesującej rozmowie i budowaniu relacji zamiast
na rozmyślaniu czy wypada podać rękę albo kto pierwszy powinien
wejść do sali konferencyjnej.
Szkolenia są interaktywne i dopasowane do indywidulanych potrzeb Klienta,
po wcześniejszych uzgodnieniach tematyki.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę z zakresu etykiety towarzyskiej
szkolą się z etykiety biznesowej i poznają zasady budowania profesjonalnego wizerunku
poznają tajniki skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz zarządzania wizerunkiem
uczą się budowania trwałych relacji zawodowych i towarzyskich
OFERTA
Jak uniknąć faux pas nawiązując relacje biznesowe?
Etykieta ma kluczowe znaczenie w budowaniu reputacji firmy oraz tworzeniu trwałych relacji biznesowych.
Drobne gesty, słowa i pierwsze wrażenie, to wszystko pozostaje w pamięci na dłużej. Jak zrobić to z klasą okazując tym samym szacunek?
Eleganckie zachowanie w relacjach biznesowych jest równie istotne
a niekiedy ważniejsze niż w sytuacjach towarzyskich.
Przykładowe tematy:
- Rola komunikacji niewerbalnej i werbalnej
- Przedstawianie osób, tytulatura
- Jak odpowiednio przyjąć klienta w biurze?
- Różnice kulturowe
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę jak się należy zachować
w profesjonalnym świecie biznesu, by zbudować swój autorytet
i prestiż firmy w której pracują. Poznają język protokołu i etykiety biznesu, co pozwoli na swobodne poruszanie się w najbardziej wymagających sytuacjach.
Dla kogo:
Szkolenie skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej
i managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych oraz wszędzie tam gdzie mamy kontakt z ludźmi.
Szkolenia indywidualne 1:1 lub w grupie do 15 osób.
Jak się zachować z klasą w relacjach
z klientem premium?
Znajomość etykiety biznesowej ma kluczowe znaczenie w budowaniu reputacji firmy oraz tworzeniu trwałych relacji biznesowych, zwłaszcza w segmencie premium.
Przykładowe tematy:
- Pierwsze wrażenie – na co mamy wpływ?
- Powitania i podawanie ręki, jak to robić prawidłowo a czego unikać?
- Jak odpowiednio przyjąć klienta w salonie/firmie?
- Dress code i największe wpadki
- Jak prowadzić profesjonalną komunikację biznesową?
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę jak się należy zachować
w profesjonalnym świecie biznesu, by zbudować swój autorytet
i prestiż firmy w której pracują. Poznają zasady biznesowego savoir-vivre, co pozwoli na swobodne poruszanie się w najbardziej wymagających sytuacjach.
Dla kogo:
Szkolenie skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej
i managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych i recepcji.
Szkolenia indywidualne 1:1 lub w grupie do 15 osób.
Kulturalnie w relacjach biznesowych czyli vademcum managera
Kto podaje pierwszy rękę na powitanie a kto mówi „dzień dobry”?
Kogo i jak tytułować? Czy całować dłoń kobiety? Jak się ubierać adekwatnie do okazji i co znaczy R.S.V.P.?
Takie i wiele innych kwestii omówimy podczas szkolenia.
Przykładowe tematy:
- Różnice: etykieta towarzyska i biznesowa
- Powitania i podawanie ręki, jak to robić prawidłowo a czego unikać?
- Zasady pierwszeństwa: drzwi, schody, samochód
- Dress code i największe wpadki
Korzyści ze szkolenia:
Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział, jak uniknąć gaf w relacjach zawodowych i będzie sprawniej poruszać się w zawiłościach etykiety biznesowej.
Nauczy się budować profesjonalny wizerunek zarówno swój jak
i organizacji, którą reprezentuje oraz podniesie swój prestiż
i autorytet.
Dla kogo:
Szkolenie skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej i managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych.
Szkolenia indywidualne 1:1 lub w grupie do 15 osób.
Netykieta: jak elegancko komunikować się w nowczesnym świecie?
Komunikacja nabrała nowego znaczenia i przeniosła się w dużej mierze do świata wirtualnego. Jak poradzić sobie z nowymi wyzwaniami?
Z przyjemnością przedstawię zasady poruszania się w świecie telefonów i spotkań on-line.
Przykładowe tematy:
- Zasady pierwszeństwa podczas spotkań na żywo i online
- Komunikatory i portale społecznościowe
w biznesie - Telekonferencje: tło, strój, rozpraszacze, jak to zrobić dobrze?
- Maile- jak prawidłowo je napisać i na nie odpowiadać?
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy poznają zasady nowoczesnej komunikacji, korespondencji biznesowej i korzystania z mediów społecznościowych.
Dla kogo:
Skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej, managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych, asystentek i pracowników recepcji.
Szkolenia indywidualne 1:1 lub w grupie do 15 osób.
Skuteczna komunikacja: jak używać mowy ciała i sztuki konwersacji?
Budowanie relacji biznesowych to bardzo ważne zagadnienie.
Pierwszy kontakt i wrażenie jakie pozostanie u naszego odbiorcy może przesądzić o dalszej współpracy. Wyróżnij się klasą i zostań zapamiętany.
Przykładowe tematy:
- Rola komunikacji niewerbalnej czyli mowa ciała w praktyce (m.in. kontakt wzrokowy, postawa, gesty i mimika, powitania)
- Jak okazać zainteresowanie bez słów?
- Czego unikamy podczas rozmowy?
- Różnice kulturowe
Korzyści ze szkolenia:
Praktyczna wiedza zdobyta podczas szkolenia pomoże poznać sekrety mowy ciała, które świadomie wykorzystane ułatwią budowanie profesjonalnego wizerunku a także ułatwią odczytanie emocji
i intencji innych ludzi.
Natomiast sztuka wykorzystania potencjału własnego głosu i umiejętne posługiwanie się eleganckim językiem pomaga budować pewność siebie tak potrzebną podczas wystąpień publicznych, tych w małym gronie i na scenie.
Dla kogo:
Skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej, managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych oraz pracowników obsługi klienta.
Szkolenia indywidulane 1:1 lub w grupie do 15 osób.
Dobre maniery przy stole podczas spotkań biznesowych
„Trudno o bardziej szczerą miłość niż ta do jedzenia” i trudno z tym dyskutować. Jak połączyć doznania kulinarne z obyciem przy stole? Jak poradzić sobie z wdziękiem, z trudnymi potrawami? Zapraszam do etykiety stołu.
Przykładowe tematy:
- Rodzaje przyjęć
- Rola gospodarza
- Usadzanie gości przy stole
- Toasty- kto, czym i kiedy?
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnik podczas szkoleniu zdobędzie wiedzę m.in. na temat rodzajów przyjęć, zachowania przy stole, wznoszenia toastów, radzenia sobie z trudnymi potrawami oraz organizacji lunchu biznesowego.
Dla kogo:
Skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej, managerów wyższego
i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych.
Szkolenia indywidulane 1:1 lub w grupie do 10 osób.
nowoczesna kobieta z klasą
Termin „nowoczesna kobieta z klasą” odnosi się do kobiet, które łączą współczesność z elegancją, zaradnością i pewnością siebie.
Przykładowe tematy:
- Co to znaczy mieć klasę?
- Inteligencja emocjonalna i pewność siebie
- Jak wyjść z klasą z kłopotliwej sytuacji?
- Kobiece sprawy czyli torebka, biżuteria, buty
Korzyści ze szkolenia:
Uczestniczki poznają skuteczne narzędzia, które pozwolą im poczuć się pewnie i swobodnie w wymagających sytuacjach zawodowych i towarzyskich.
Dla kogo:
Warsztat powstał z myślą o kobietach, które chcą poznać dobre maniery, dowiedzieć się jak kreować własny wizerunek, jak się zachować i ubrać się stosownie do okoliczności.
Szkolenia indywidulane 1:1 lub w grupie do 10 osób, także jako uzupełnienie warsztatów skierowanych do kobiet organizowanych przez innych prowadzących.
dobre maniery
w kontaktach towarzyskich
Etykieta w życiu codziennym odnosi się do zasad, norm i zachowań społecznych, które kształtują nasze interakcje z innymi ludźmi.
Należy pamiętać, że zasady etykiety mogą się różnić w zależności od kontekstu kulturowego czy sytuacyjnego. Warto jednak trzymać się pewnych uniwersalnych dobrych manier, aby budować przyjazne relacje z otoczeniem.
Przykładowe tematy:
- Etykieta towarzyska i dobre maniery
- Powitanie i przedstawianie innych
- Sztuka eleganckiej konwersacji
- Zachowanie przy stole
- Dress code czyli stosowny strój do okoliczności
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnik po szkoleniu będzie wiedział jak unikać gaf w towarzystwie, prawidłowo przedstawić siebie i inne osoby, pozna tajniki etykiety stołu i zasady pierwszeństwa. Ponadto pozna zasady prowadzenia kulturalnej konwersacji i korespondencji.
Przekona się, że znajomość dobrych manier buduje pewność siebie, daje swobodę w relacjach towarzyskich, ale też pomaga uniknąć przykrości, ośmieszenia i zjednuje nam ludzi.
Dla kogo:
Skierowane do osób, które cenią sobie zachowanie
z klasą i chcą podnieść swój poziom wiedzy w celu wykorzystania jej w życiu codziennym.
Szkolenia indywidulane z etykiety towarzyskiej 1:1 lub w grupie do 10 osób.
Jak zorganizować eleganckie przyjęcie?
Dobór dań i alkoholi to podstawa udanego przyjęcia. Pamiętajmy, że umiejętność zorganizowania eleganckiego przyjęcia lub kolacji dla przyjaciół to wielka sztuka. Aranżacja stołu to dzisiaj odrębna specjalizacja, a planowanie usadzenia gości przy stołach zajmuje wiele godzin. Jak to zrobić dobrze?
Przykładowe tematy:
- Rodzaje przyjęć
- Alkohol, toasty i kieliszki
- Menu i dekoracje stołu
- Rola gospodarza
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy poznają sekrety nakrywania stołu i radzenia sobie z trudnymi potrawami, poznają rodzaje przyjęć i sposoby zapraszania. Nabiorą swobody i pewnie poczują się zarówno na lunchu biznesowym jak i na eleganckiej kolacji podczas gali.
Dla kogo:
Szkolenia indywidulane 1:1 lub w grupie do 10 osób.
Dla osób zajmujących się organizacją spotkań, przyjęć i eventów firmowych i prywatnych.