Szkolenia

Na każdym etapie szkolenia, w atmosferze otwartości i wzajemnego szacunku, wspieram moich Klientów w budowaniu pewności siebie, poprzez zgłębianie znajomości zasad
etykiety i dobrych manier.

Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem ułatwiam życie moim Klientom, pomagając im,
stać się lepszą wersją siebie.

Przekonasz się, że Pojęcie o tym, jak należy się  odpowiednio zachować w wymagających sytuacjach towarzyskich i zawodowych sprawia, że czujemy się swobodnie i pewnie.

Znając te zasady będziesz w stanie skupić się na interesującej rozmowie i budowaniu relacji zamiast
na rozmyślaniu czy wypada podać rękę albo kto pierwszy powinien
wejść do sali konferencyjnej. 

Szkolenia są interaktywne i dopasowane do indywidulanych potrzeb Klienta,
po wcześniejszych uzgodnieniach tematyki.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

N

uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę z zakresu etykiety towarzyskiej

N

szkolą się z etykiety biznesowej i poznają zasady budowania profesjonalnego wizerunku

N

poznają tajniki skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz zarządzania wizerunkiem

N

uczą się budowania trwałych relacji zawodowych i towarzyskich

OFERTA

Jak uniknąć faux pas nawiązując relacje biznesowe?

Etykieta ma kluczowe znaczenie w budowaniu reputacji firmy oraz tworzeniu trwałych relacji biznesowych.

Drobne gesty, słowa i pierwsze wrażenie, to wszystko pozostaje w pamięci na dłużej. Jak zrobić to z klasą okazując tym samym szacunek?

Eleganckie zachowanie w relacjach biznesowych jest równie istotne
a niekiedy ważniejsze niż w sytuacjach towarzyskich.

Przykładowe tematy:

  • Rola komunikacji niewerbalnej i werbalnej
  • Przedstawianie osób, tytulatura
  • Jak odpowiednio przyjąć klienta w biurze?
  • Różnice kulturowe

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę jak się należy zachować
w profesjonalnym świecie biznesu, by zbudować swój autorytet
i prestiż firmy w której pracują. Poznają język protokołu i etykiety biznesu, co pozwoli na swobodne poruszanie się w najbardziej wymagających sytuacjach.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej
i managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych oraz wszędzie tam gdzie mamy kontakt z ludźmi.

Szkolenia indywidualne 1:1 lub w grupie do 15 osób.

Jak się zachować z klasą w relacjach
z klientem premium?

Znajomość etykiety biznesowej ma kluczowe znaczenie w budowaniu reputacji firmy oraz tworzeniu trwałych relacji biznesowych, zwłaszcza w segmencie premium.

Przykładowe tematy:

  •  Pierwsze wrażenie – na co mamy wpływ?
  • Powitania i podawanie ręki, jak to robić prawidłowo a czego unikać?
  • Jak odpowiednio przyjąć klienta w salonie/firmie?
  • Dress code i największe wpadki
  • Jak prowadzić profesjonalną komunikację biznesową?

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę jak się należy zachować
w profesjonalnym świecie biznesu, by zbudować swój autorytet
i prestiż firmy w której pracują. Poznają zasady biznesowego savoir-vivre, co pozwoli na swobodne poruszanie się w najbardziej wymagających sytuacjach.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej
i managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych i recepcji.

Szkolenia indywidualne 1:1 lub w grupie do 15 osób.

 

Kulturalnie w relacjach biznesowych czyli vademcum managera

Kto podaje pierwszy rękę na powitanie a kto mówi „dzień dobry”?
Kogo i jak tytułować? Czy całować dłoń kobiety? Jak się ubierać adekwatnie do okazji i co znaczy R.S.V.P.?
Takie i wiele innych kwestii omówimy podczas szkolenia.

Przykładowe tematy:

  • Różnice: etykieta towarzyska i biznesowa
  • Powitania i podawanie ręki, jak to robić prawidłowo a czego unikać?
  • Zasady pierwszeństwa: drzwi, schody, samochód
  • Dress code i największe wpadki

Korzyści ze szkolenia:

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział, jak uniknąć gaf w relacjach zawodowych i będzie sprawniej poruszać się w zawiłościach etykiety biznesowej.

Nauczy się budować profesjonalny wizerunek zarówno swój jak
i organizacji, którą reprezentuje oraz podniesie swój prestiż
i autorytet.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej i managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych.

Szkolenia indywidualne 1:1 lub w grupie do 15 osób.

 

Netykieta: jak elegancko komunikować się w nowczesnym świecie?

Komunikacja nabrała nowego znaczenia i przeniosła się w dużej mierze do świata wirtualnego. Jak poradzić sobie z nowymi wyzwaniami?
Z przyjemnością przedstawię zasady poruszania się w świecie telefonów i spotkań on-line.

Przykładowe tematy:

  • Zasady pierwszeństwa podczas spotkań na żywo i online
  • Komunikatory i portale społecznościowe
    w biznesie
  • Telekonferencje: tło, strój, rozpraszacze, jak to zrobić dobrze?
  • Maile- jak prawidłowo je napisać i na nie odpowiadać?

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy poznają zasady nowoczesnej komunikacji, korespondencji biznesowej i korzystania z mediów społecznościowych.

Dla kogo:

Skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej, managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych, asystentek i pracowników recepcji.

Szkolenia indywidualne 1:1 lub w grupie do 15 osób.

Skuteczna komunikacja: jak używać mowy ciała i sztuki konwersacji?

Budowanie relacji biznesowych to bardzo ważne zagadnienie.
Pierwszy kontakt i wrażenie jakie pozostanie u naszego odbiorcy może przesądzić o dalszej współpracy. Wyróżnij się klasą i zostań zapamiętany.

Przykładowe tematy:

  • Rola komunikacji niewerbalnej czyli mowa ciała w praktyce (m.in. kontakt wzrokowy, postawa, gesty i mimika, powitania)
  • Jak okazać zainteresowanie bez słów?
  • Czego unikamy podczas rozmowy?
  • Różnice kulturowe

Korzyści ze szkolenia:

Praktyczna wiedza zdobyta podczas szkolenia pomoże poznać sekrety mowy ciała, które świadomie wykorzystane ułatwią budowanie profesjonalnego wizerunku a także ułatwią odczytanie emocji
i intencji innych ludzi.

Natomiast sztuka wykorzystania potencjału własnego głosu i umiejętne posługiwanie się eleganckim językiem pomaga budować pewność siebie tak potrzebną podczas wystąpień publicznych, tych w małym gronie i na scenie.

Dla kogo:

Skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej, managerów wyższego i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych oraz pracowników obsługi klienta.

Szkolenia indywidulane 1:1 lub w grupie do 15 osób.

Dobre maniery przy stole podczas spotkań biznesowych

„Trudno o bardziej szczerą miłość niż ta do jedzenia” i trudno z tym dyskutować. Jak połączyć doznania kulinarne z obyciem przy stole? Jak poradzić sobie z wdziękiem, z trudnymi potrawami? Zapraszam do etykiety stołu.

Przykładowe tematy:

  • Rodzaje przyjęć
  • Rola gospodarza
  • Usadzanie gości przy stole
  • Toasty- kto, czym i kiedy?

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnik podczas szkoleniu zdobędzie wiedzę m.in. na temat rodzajów przyjęć, zachowania przy stole, wznoszenia toastów, radzenia sobie z trudnymi potrawami oraz organizacji lunchu biznesowego.

Dla kogo:

Skierowane do właścicieli firm, kadry zarządzającej, managerów wyższego
i średniego szczebla, zespołów sprzedażowych.

Szkolenia indywidulane 1:1 lub w grupie do 10 osób.

nowoczesna kobieta z klasą

Termin „nowoczesna kobieta z klasą” odnosi się do kobiet, które łączą współczesność z elegancją, zaradnością i pewnością siebie.

Przykładowe tematy:

  • Co to znaczy mieć klasę?
  • Inteligencja emocjonalna i pewność siebie
  • Jak wyjść z klasą z kłopotliwej sytuacji?
  • Kobiece sprawy czyli torebka, biżuteria, buty

Korzyści ze szkolenia:

Uczestniczki poznają skuteczne narzędzia, które pozwolą im poczuć się pewnie i swobodnie w wymagających sytuacjach zawodowych i towarzyskich.

Dla kogo:

Warsztat powstał z myślą o kobietach, które chcą poznać dobre maniery, dowiedzieć się jak kreować własny wizerunek, jak się zachować i ubrać się stosownie do okoliczności.

Szkolenia indywidulane 1:1 lub w grupie do 10 osób, także jako uzupełnienie warsztatów skierowanych do kobiet organizowanych przez innych prowadzących.

dobre maniery
w kontaktach towarzyskich

Etykieta w życiu codziennym odnosi się do zasad, norm i zachowań społecznych, które kształtują nasze interakcje z innymi ludźmi.

Należy pamiętać, że zasady etykiety  mogą się różnić w zależności od kontekstu kulturowego czy sytuacyjnego. Warto jednak trzymać się pewnych uniwersalnych dobrych manier, aby budować  przyjazne relacje z otoczeniem.

Przykładowe tematy:

  • Etykieta towarzyska i dobre maniery
  • Powitanie i przedstawianie innych
  • Sztuka eleganckiej konwersacji
  • Zachowanie przy stole
  • Dress code czyli stosowny strój do okoliczności

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnik po szkoleniu będzie wiedział  jak unikać gaf w towarzystwie, prawidłowo przedstawić siebie i inne osoby, pozna tajniki etykiety stołu i zasady pierwszeństwa. Ponadto pozna zasady prowadzenia kulturalnej konwersacji i korespondencji.

Przekona się, że znajomość dobrych manier buduje pewność siebie, daje swobodę w relacjach towarzyskich, ale też pomaga uniknąć przykrości, ośmieszenia i zjednuje nam ludzi.

Dla kogo:

Skierowane do osób, które cenią sobie zachowanie
z klasą i chcą podnieść swój poziom wiedzy w celu wykorzystania jej w życiu codziennym.

Szkolenia indywidulane z etykiety towarzyskiej 1:1 lub w grupie do 10 osób.

Jak zorganizować eleganckie przyjęcie?

Dobór dań i alkoholi to podstawa udanego przyjęcia. Pamiętajmy, że umiejętność zorganizowania eleganckiego przyjęcia lub kolacji dla przyjaciół to wielka sztuka. Aranżacja stołu to dzisiaj odrębna specjalizacja, a planowanie usadzenia gości przy stołach zajmuje wiele godzin. Jak to zrobić dobrze?

Przykładowe tematy:

  • Rodzaje przyjęć
  • Alkohol, toasty i kieliszki
  • Menu i dekoracje stołu
  • Rola gospodarza

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy poznają sekrety nakrywania stołu i radzenia sobie z trudnymi potrawami, poznają rodzaje przyjęć i sposoby zapraszania. Nabiorą swobody i pewnie poczują się zarówno na lunchu biznesowym jak i na eleganckiej kolacji podczas gali.

Dla kogo:

Szkolenia indywidulane 1:1 lub w grupie do 10 osób.

Dla osób zajmujących się organizacją spotkań, przyjęć i eventów firmowych i prywatnych.

Copyright © 2024 Akademia Etykiety. All Rights Reserved.